Skip to main content

Team-up: hoe de werkorganisatie van je dienst optimaliseren?

Date: 
4 november 2016 - 16:15

Team-up is een praktische gids voor leidinggevenden en hun teams om de kritieke activiteiten van de dienst te identificeren en te beheren.

Hoe organiseer je je als team, waar moet je het misschien anders aanpakken, waarin investeer je en waarin niet, ... om de kwaliteit en de continuïteit van de dienstverlening te verzekeren?

Deze gids wil de operationele leidinggevenden ondersteunen om op dienstniveau:

  • het overzicht van de activiteiten en wie waarop werkt te bewaken
  • risico’s voor discontinuïteit en onvoldoende kwaliteit op te sporen
  • prioriteiten te stellen
  • de gewenste werkorganisatie vast te leggen
  • een actieplan te maken om daartoe te komen.

Voor wie?

Team-up richt zich tot operationele leidinggevenden maar is ook een waardevolle tool voor begeleiders van de teamoefening, bijvoorbeeld HR-partners, change managers of KM-verantwoordelijken.

Bijlagen:

Vragen of feedback over deze tool?

Dit kan per mail of mondeling in een gesprek met een van de experten. Neem contact op via info@p-o.belgium.be.
De gids bestaat alleen in elektronische versie.

Pagina laatst gewijzigd op 01 december 2016.