Skip to main content

 

Deze website wordt binnenkort gearchiveerd

Fedweb wordt sinds 29 juni 2022 niet meer bijgewerkt. Binnenkort halen we de site definitief offline. Alle info en updates vind je voortaan op www.bosa.belgium.be.

Telefonische bereikbaarheid: meting en analyse

Datum: 

Eén van de aspecten van een betere dienstverlening aan de burger is een snelle en efficiënte telefonische toegang tot de diensten.

Daarom stelt de FOD P&O de federale diensten een raamcontract ter beschikking, dat werd afgesloten voor drie jaar.

Dankzij het contract met de firma Phonecom SA kan via telefonische peilingen een kwalitatief en kwantitatief onderzoek georganiseerd worden om:

  • de kwaliteit van de telefonische bereikbaarheid van de diensten te meten (personeelsleden die in contact staan met het publiek: “front office” en/of de cellen administratieve ondersteuning)
  • de telefonische bereikbaarheid te analyseren en de zwakke punten in de dienstverlening op te sporen.

Op basis van de resultaten van de steekproeven wordt een uitgebreid evaluatieverslag opgesteld, waarin concrete verbetervoorstellen worden gedaan.

Belangrijk gegeven: de kosten worden gedragen door de FOD P&O.

Meer info: FOD P&O - DG Interne Communicatie, Michèle Savelkouls (tel. 02/790 58 74)

 

Pagina laatst gewijzigd op 16 juli 2009.