Binnen de federale overheid is het ook de bedoeling dat we niet steeds het ‘warm water’ uitvinden. Daarom is het zeer belangrijk om te leren uit wat collega’s doen of deden.
Het is dan ook de bedoeling van de FOD Beleid en Ondersteuning om goede praktijken te verzamelen en deze enerzijds te delen tussen de verschillende federale organisaties en anderzijds deze organisaties bij te staan in het exploiteren van hun goede praktijken inzake klantgerichtheid.
De FOD Beleid en Ondersteuning zal hiervoor de nodige concrete acties ondernemen en contact opnemen met de verschillende organisaties.
Beurs 'Klantgerichtheid: goede praktijken' - 22 januari 2015
Op 22 januari 2015 organiseerde het Federaal Netwerk Klantgerichtheid een beurs 'Klantgerichtheid: goede praktijken'. 34 federale organisaties stelden er hun goede praktijk voor. Een globaal overzicht van deze goede praktijken kan je terugvinden in dit bestand: Klantgerichtheid-goede praktijken: deel 1 (PDF, 4.49 MB)-
deel 2 (PDF, 3.62 MB).
Tentoonstelling 'goede praktijken over onthaal' - 27 juni 2016
Op 27 juni 2016 organiseerde het Federaal Netwerk Klantgerichtheid een tentoonstelling van goede praktijken over onthaal. Hieronder vind je de goede praktijken van dit event:
onthaal - goede praktijk fysiek (PDF, 441.46 KB)
onthaal - goede praktijk logistiek (PDF, 234.07 KB)
onthaal - goede praktijk telefonisch (PDF, 436.71 KB)
onthaal - goede praktijk elektronisch (PDF, 387.75 KB)
Ga naar overzicht aanbod - stap - 1 - 2 - 3 - 4 - 5 - 6 - 7 - 8