Skip to main content

 

Opgelet: Fedweb wordt gearchiveerd op 25 juni 2024

Deze website gaat binnenkort offline. Alle info en updates vind je voortaan op www.bosa.belgium.be. Heb je vragen over de inhoud van de website, aarzel dan niet om het volgende contactformulier te gebruiken: https://bosa.belgium.be/nl/form/contact-us.

Aanbod klantgerichtheid

Klantgerichtheid is een waarde en vraagt een daarbij horende cultuur en gedrag. De volledige organisatie is er dus bij betrokken.

Daarom ontwikkelde de FOD Beleid en Ondersteuning een ‘geïntegreerd aanbod inzake klantgerichtheid’ en biedt ze hiervoor ondersteuning aan.

Dit aanbod bestaat uit 8 stappen (zie schema). Organisaties die dat willen kunnen een beroep doen op de ondersteuning van de FOD Beleid en Ondersteuning ofwel voor één of meerdere stappen, ofwel voor het geheel.

8 stappen klantgerichtheid: 1 zelfevaluatie 2 klantengroepen, product- en dienstverlening 3 klantencharter 4 informeren en sensibiliseren 5 klantenbevragingen 6 klachtenmanagement 7 continue verbetering 8 goede praktijken

Voor elk onderdeel is meer toelichting te vinden door op bovenstaande links te klikken.

Pagina laatst gewijzigd op 18 december 2019.