Skip to main content

 

Deze website wordt binnenkort gearchiveerd

Fedweb wordt sinds 29 juni 2022 niet meer bijgewerkt. Binnenkort halen we de site definitief offline. Alle info en updates vind je voortaan op www.bosa.belgium.be.

Een pluim voor de campagne van Selor

Datum: 

In december 2008 jaar lanceerde Selor in samenwerking met de Mortierbrigade een campagne om de naamsbekendheid van Selor te verhogen. Er waren gedurende twee weken spotjes te horen op de radio en je vond banners terug op verschillende websites. De campagne en de bijhorende humor deden heel wat stof opwaaien. Sommige mensen hielden ervan, anderen waren vrij negatief.

Het aanwervingsspotje voor het Federaal Agentschap voor Geneesmiddelen en Gezondheidsproducten (FAGG) is verkozen tot Ultraspot van december door de luisteraars van Bel RTL, Contact, Nostalgie en Fun.

Meer info

over het bekroonde spotje.

 

Pagina laatst gewijzigd op 16 januari 2009.