Skip to main content

MyAXA: veelgestelde vragen

Datum: 

 Zoals vermeld in het nieuws van 16/12/2020 kan je via het digitale platform MyAxa – als je contractueel bent - je fiche van het aanvullend pensioen bekijken.

 Hier vind je de 2 meest gestelde vragen sinds december:

 Ik ben ingelogd, maar ik zie geen gegevens

 Er zijn nog geen gegevens beschikbaar voor elk contractueel personeelslid. Ben je na 01/07/2019 in dienst getreden? Dan is je pensioenfiche ook pas beschikbaar in de loop van 2021.

Alleen de gegevens van de contractuelen van de federale instellingen  uit de eerste fase van het pensioenplan (PDF, 164.95 KB) zijn beschikbaar op dit moment. Voor federale instellingen die  in de tweede fase (PDF, 30.55 KB)zijn aangesloten, zal de informatie pas in de loop van 2021 beschikbaar zijn.

 

Ik heb verbindingsproblemen

 Neem contact op met AXA via het volgende telefoonnummer: 03/286 66 10 (voor Nederlandstaligen) ALS:

  • je problemen hebt bij het aanmelden op MyAxa, hetzij via Itsme, hetzij via registratie van je persoonsgegevens en de activatiecode
  • je niet in het bezit bent van een Belgische identiteitskaart

Meer info

 

Pagina laatst gewijzigd op 20 januari 2021.