Met 11miljoenredenen.be lanceert de federale overheid een grootschalige on- en offlinecampagne om Belgen verder aan te moedigen om de zes gouden regels tegen Corona te blijven volhouden.
Centraal staat een reeks van negen portretten van burgers die elk hun persoonlijke drijfveren op een foto tonen. Elke burger heeft namelijk minstens één goede reden om de zes gouden regels tegen corona te blijven volgen.
En jij, waarom leef jij de regels na? Deel je persoonlijke reden via www.11miljoenredenen.be.
Met een eerste grootschalige en meertalige campagne die begin april van start ging, slaagde de federale overheid erin de burgers te informeren over de zes gouden regels en hen aan te moedigen om goede gewoonten hierrond te kweken.
Met de nieuwe campagne 11miljoenredenen.be spoort de federale overheid alle burgers aan om de zes gouden regels te blijven toepassen.
Wat kan je concreet doen?
- Surf naar www.11miljoenredenen.be
- Deel jouw persoonlijke reden om de zes gouden regels vol te houden
- Blijf ze volhouden en deel je reden met vrienden en familie via sociale media.