Skip to main content

Klachtenmanagement: verslag 2013

Datum: 
11 maart 2014

Logo klachtenmanagementHet verslag Klachtenmanagement 2013 'Klantgerichtheid: net dat ietsje méér' bevat de cijfers en indicatoren voor 2013 inzake klachtenmanagement bij de federale overheid.

Een opvallend feit van dat jaar: het aantal betrokken federale organisaties is vrijwel verdubbeld (62 in 2013, 34 in 2012).

Ze hebben er voor gezorgd dat 10543 klachten of vragen voor informatie die via de standaard klachtenprocedure werden ontvangen in het jaar 2013 een correcte afhandeling kregen.

Enkele cijfers 

Aantal gegronde en dus terechte klachten
4389
Aantal gegronde klachten m.b.t. het gedrag van de behandelende ambtenaar
417
Aantal gegronde klachten m.b.t. de kwaliteit van het product of de geleverde dienst2322
Aantal gegronde klachten met betrekking tot de afhandeling (procedure) van de product- of dienstlevering1626
Aantal gegronde klachten over de klachtenafhandeling24

Meer info

Contact

Pagina laatst gewijzigd op 11 maart 2014.