Skip to main content

Interfederaal satellietkantoor Aalst

Algemene informatie

  • 10 werkposten worden per dag ter beschikking gesteld.
  • 1 overlegruimte voor 8 personen wordt per dag ter beschikking gesteld.
  • Bij het begin van de satellietwerkdag meld je je steeds aan bij het onthaal, dat bereikbaar is op het nummer 0257/25273.
  • Het satellietkantoor bevindt zich op de vierde verdieping, lokaal 4.15 (overlegruimte 8 personen) – lokaal 4.16 (werkposten 8 personen) – lokaal 4.17A (werkposten 2 personen).

Verbinding met het netwerk

Voorafgaande configuratie van het draadloos netwerk ‘govroam’

Om toegangsproblemen tot het netwerk te vermijden, raden we je aan om in de mate van het mogelijke het draadloos netwerk govroam vanuit je organisatie (dus vóór je naar het satellietbureau van je keuze gaat) op je computer in te stellen. Je moet dit slechts 1 keer doen. Bekijk  de handleiding (PDF, 663.78 KB) (alleen beschikbaar in het Engels) om je met de configuratie te helpen of contacteer de ICT-dienst van je organisatie.

Als je toch problemen ondervindt bij het inloggen op het netwerk, contacteer dan steeds in eerste instantie de ICT dienst van jouw werkgever. Neem dus steeds de contactgegevens van je ICT dienst mee wanneer je wil werken in een satellietkantoor.

Foto's

 

Adres: 
Satellietkantoor Aalst
Regie der Gebouwen
Andre Sierensstraat, 16
9300 Aalst
Telefoonnummer:
0257 25 273
Openbaar vervoer: 

Het gebouw ligt op 3 minuten wandelafstand van het Station Aalst. Het gebouw is gemakkelijk bereikbaar met het openbaar vervoer. Bekijk de websites van de NMBS of van De Lijn om je reisweg te plannen.

Openingsuren: 

Het gebouw is vrij toegankelijk van 7u30 tot 16 uur. Na 16u is er geen vrije toegang meer ( enkel nog toegang mogelijk tot 19.00u voor de plaatselijke medewerkers in het bezit van een badge ). Het is mogelijk te werken tot 19u indien het gebouw niet verlaten wordt.

Wegbeschrijving: 

Klik op onderstaande kaart om het kantooradres op Google Maps te bekijken:

Pagina laatst gewijzigd op 18 februari 2020.